Ok, har kommit in i servicemenyerna nu. Har inte gjort en enda ändring på de inställningar jag såg. Vet inte riktigt vad jag ska kolla efter?
Dock gick VP igång o producerade varmvatten medan jag stod vid pumpen (pumpen var inställd på AUTO). I servicemenyn stod det nu "VP till vvb" om jag kommer ihåg rätt. Den kanske gick i en minut o sen tändes tillsatslampan, varmvattenlampan fortsatte lysa. Varmvattnet var 28 grader och värdet inom parentes var 44.
Jag var borta i kanske 2h o när jag kom tillbaks var värdena på VVB t 38 (44). Dock producerades inget varmvatten när jag stod där Rad.pump-lampan lyste. Jag vet alltså inte om det är tillsatsen eller VP som värmt varmvattnet.
Jag provade spola varmvatten så att värdet sjönk till VVB t 37, inget hände. Jag provade trycka på "Endast varmvatten", inget hände. Direkt jag tryckte på "Endast tillsats" så började varmvatten produceras. Jag tryckte på AUTO och tillsatsen fortsatte producera varmvatten. I menyn står det "15DF TSvvbtoppv.". Ser inte i instruktionerna vad det betyder?
Den producerade VV tills den kom upp i 50 grader då den varnade att returtempen var för hög o sen stod det "Kyler TS". Returtempen sjönk rätt snabbt till 28 från 50 tror jag. Vad är det som händer?