0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
har köpt blandare på jula till vårat skit hus å visst dom är inte lika fina som tex moras blandare men f-n så mycket billigare å hör å häpna dom funkar...min har hålle tätt i flera år jagar man priser å köper in grejer på rätt ställen så ska det fasiken gå att hålla nere totalpriset med säkert 25% jag vet bara vilka jävla påslag det är på vissa rördelar hos rörkrökaren har man minst 60-70% påslag på grejerna man säljer + en timkostnad på 6-800 kr per tim så är det inte underligt att allt man gör upplevs dyrt...av kunderna
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 07 oktober 2010, 16:22:36har köpt blandare på jula till vårat skit hus å visst dom är inte lika fina som tex moras blandare men f-n så mycket billigare å hör å häpna dom funkar...min har hålle tätt i flera år jagar man priser å köper in grejer på rätt ställen så ska det fasiken gå att hålla nere totalpriset med säkert 25% jag vet bara vilka jävla påslag det är på vissa rördelar hos rörkrökaren har man minst 60-70% påslag på grejerna man säljer + en timkostnad på 6-800 kr per tim så är det inte underligt att allt man gör upplevs dyrt...av kunderna Wow! 60-70% påslag....6-800 kr i timmen för en röris, vart bor du? jag ska flytta dit direkt
Visst kan man köpa blandare på Jula och takpapp på Rusta osv.osv men vilket ansvar tar dom för produkterna om det händer något?blandare från Jula och IKEA m.m är bara skit, dom håller inte ens för en provtryckning det tror jag alla rörisar är ense om