0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Men, om det är så att dom har tagit på sig det fulla ansvaret pga den ursprungliga installatören försvann så har dom väl ganska stor skyldighet att se till att anläggningen fungerar.Sen kan man ju diskutera vad som avses med 'fulla ansvaret' - Är det bara garantier eller inkluderar det hela funktionen?
SVAR TILL RICKARD!!.Jag kan inte förstå hur du kan påstå att jag har utpressat företaget, vad har du för bevis på det påstående, mer än en chefs ord som måste rädda sitt ryckte??.Enligt min mening gör du ju samma sak mot mig nu, som det påstås om mig, nämligen smutskastning.Jag tycker att det här har tagit en mkt otrevlig vändning och jag förstår att du tar företagets parti, så uppfattar jag det!!, och då tycker jag om du nu vill fortsätta med smutskastningen så tycker jag att du kan göra som du gjort med företaget, NÄMLIGEN TA KONTAKT MED MIG SÅ JAG FÅR BEMÖTA FÖRETAGETS KRITIK MOT MIG!!.Eftersom jag har förstått att man har trampat någon på tårna så kommer jag inte att kommentera detta vidare, som sagt jag har skriftligt på vad företaget har sagt under åren och JAG tänker vara som den öppenhjärtliga person jag är och låta företaget göra sitt uppdrag som dom lovat mig.
Missnöjda kunder hänvisar jag till:1. Kommunens konsumentrådgivare2. ARN3. Plus4. Tingsrätten