0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sh*t pomm fritt, vilken mardröm Jag vet inte var jag ens skall börja...En centralt placerad massiv kanalvärmare med flera utblås? Tyvärr snackar vi om 30-40kkr...End. pos 4 har chans att täcka 2 rum... marginellt. Strulet är att köket oftast blir varmt när man väl är där.Det brukar inte bli mycket som går igenom dörrhål pga "krocken". Lika mycket luft måste in som åker ut.Sen när utblåset från 4:an är så pass långt från dörrhålet är luftstrålen så diffus att den har svårt att åka snyggt igenom dörrhålet med 50% ut och 50% in.Känns nästan om 3 pumpar skulle gå åt!!!! 2 där nere 1 där uppe.Har ni funderat på vattenburet?? Näe, ärligt talat... vilken mardröm.
Massa text...
Citat från: Paxmax skrivet 27 augusti 2010, 10:47:35End. pos 4 har chans att täcka 2 rum... marginellt...Njae så illa är det väl ändå inte med placeringarna i det här huset tycker jag! När det gäller bottenplanet så är en innerdelsplacering på 5:an det klart bästa alternativet, det finns ju en bra genomcirkulation från hallen och köket...Mvh Raffen.
End. pos 4 har chans att täcka 2 rum... marginellt