0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack för era svar!Om ni har några tips på energispar-alternativ så är jag tacksam om ni vill dela med er? tex sleep, nattsänkning? (hur det funkar)Återförsäljaren tyckte att jag skulle köra på Heat om jag vill ha värme, finns ju några andra läge också som bla auto, ekonomy och superquite.Är dessa läge något som ni använder er av?Finns säkert pumpar som drar betydligt mindre, men jag känner att det är viktigare att ha lite mera kraft om det skulle bli riktigt kallt så man kan använda så få oljeradiatorer som möjligt.Ha det gott alla forumläsare / Jonas
Tack så mkt Thomas!Jag har inte hunnit få användning av den så mkt ännu, brukar köra upp den någon grad till 23g på morgonen.Roligt att höra att du är så nöjd med din pump, och det tror jag att jag också blir. Bra pump iaf för 17700 inkl montering och med rotavdrag.Mvh: Jonas
Ale Kommun
Hej, då jag spanar så smått på Nocrian undrar jag om ni kan ge någon extra info om hur ni upplever ljudet från innerdelen i olika lägen? Jag måste placera den i vardagsrummet, där vi spenderar nästan all kvällstid och är därför ute efter en tyst modell.