0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: 5.2 racing skrivet 09 augusti 2010, 15:03:26Citat från: joka83ed skrivet 09 augusti 2010, 13:20:39Hmm, ja nu har jag hittat rätt, äntligen... Lite ovant detta får jag säga men man vänjer sig väl, som med allt annat som ska ändras här i världen... Det är tackvare personer som 5.2 racing som vi INTE har kvar tre-kantiga festisar och staniolfolie runt om Kex chokladen Det funkade det med MEN det skulle ändras på, till vilken nytta Minns väldigt trevliga picknicks-upplevelser från den tiden, men nu är de som sagt bara minnena i från dem Hehe, ser du på samma sätt om utvecklingen i stort så blir det ganska deprimerande.Ha ha, är nog bara en vanesak, kommer att vänja mig ThumbsupMen angående festis och staniolet är jag djupt besviken än idag
Citat från: joka83ed skrivet 09 augusti 2010, 13:20:39Hmm, ja nu har jag hittat rätt, äntligen... Lite ovant detta får jag säga men man vänjer sig väl, som med allt annat som ska ändras här i världen... Det är tackvare personer som 5.2 racing som vi INTE har kvar tre-kantiga festisar och staniolfolie runt om Kex chokladen Det funkade det med MEN det skulle ändras på, till vilken nytta Minns väldigt trevliga picknicks-upplevelser från den tiden, men nu är de som sagt bara minnena i från dem Hehe, ser du på samma sätt om utvecklingen i stort så blir det ganska deprimerande.
Hmm, ja nu har jag hittat rätt, äntligen... Lite ovant detta får jag säga men man vänjer sig väl, som med allt annat som ska ändras här i världen... Det är tackvare personer som 5.2 racing som vi INTE har kvar tre-kantiga festisar och staniolfolie runt om Kex chokladen Det funkade det med MEN det skulle ändras på, till vilken nytta Minns väldigt trevliga picknicks-upplevelser från den tiden, men nu är de som sagt bara minnena i från dem
Kan du inte låsa 'modertavlan' redan nu så att man slipper nya inlägg där medans man flyttar de gamla?