0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Då det inte längre ingår gratis hemsida hos Telia adsl behöver jag hitta ett nytt ställe att ha min hemsida. Har någon förslag på bra webhotell som inte är alltför dyrt. Telia vill ha strax över 160 kronor per månad.//Pson
Frågandes till vad ett webhotell har med loggning att göra...
Citat från: MGKea skrivet 25 juli 2010, 22:40:06Frågandes till vad ett webhotell har med loggning att göra... Bra fråga. men några förstod vad som avsågs med frågan. //Pson
Citat från: Pson skrivet 26 juli 2010, 12:25:34Citat från: MGKea skrivet 25 juli 2010, 22:40:06Frågandes till vad ett webhotell har med loggning att göra... Bra fråga. men några förstod vad som avsågs med frågan. //PsonDu skrev hemsida... servertyp som Telia? alltså så skickar du bara upp bilder via ftp?
Kör 24/7 med en gammal panel pc (PII 128Mb ram Win 98b).Använder LogTemp till 1-wire samt till att skicka upp via ftp, plus lite filer frånbla EMC.Men det är klart , det kanske går att komma åt den utifrån fast det ärWin 98b på den ? Får kanske forska lite ,några tips om prog för detta till Win98b ? Mvh Teltur
Kör du rickards speciallogger eller har du en dator för loggningen?
Om du har en dator som står på 24/7 så är det ju rätt enkelt att du är ditt eget "webhotell".Jag kör min hemsida för loggen på samma dator som har hand om loggningen.