0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
det här programmet gör det galant. att det sen är ett svenskt program som är bland det bästa jag använt gör ju inte saken sämre http://cdburnerxp.se/
Så dåligt ljud, men helt klart bekvämt, men bränner hellre skivor, lättare att Zapp Zapp Zapp..och gärna CD-R med MP3..
Citat från: Apan skrivet 15 juli 2010, 11:59:23Så dåligt ljud, men helt klart bekvämt, men bränner hellre skivor, lättare att Zapp Zapp Zapp..och gärna CD-R med MP3..Nix pix ... MP3 är redan förstört. Kan aldrig bli bättre.
Citat från: MGKea skrivet 16 juli 2010, 13:28:23Citat från: Apan skrivet 15 juli 2010, 11:59:23Så dåligt ljud, men helt klart bekvämt, men bränner hellre skivor, lättare att Zapp Zapp Zapp..och gärna CD-R med MP3..Nix pix ... MP3 är redan förstört. Kan aldrig bli bättre.Ja, MP3 är ju en förstörande komprimering. Dock inte på långa vägar lika dåligt för ljudet som FM-sändaren! Jag har testat två olika, en bra och en billig. Ingen var tillräckligt bra tycker jag - En massa brus och andra oljud. Ett annat problem med båda dessa sändare var att jag var tvungen att öka volymen markant på blistereon vilket i sin tur gav upphov till allehanda oljud.