0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: pricken skrivet 04 maj 2010, 14:31:18Är det något att sträva efter, springa med den där satans stinkade motordrivande geten? Hellre klippa gräs än ösa snö!
Är det något att sträva efter, springa med den där satans stinkade motordrivande geten?
Citat från: MGKea skrivet 04 maj 2010, 16:09:36Citat från: pricken skrivet 04 maj 2010, 14:31:18Är det något att sträva efter, springa med den där satans stinkade motordrivande geten? Hellre klippa gräs än ösa snö! Om vi säger såhär, jag föser 100 ggr hellre snö med 4-hjuling å plog, än sitter på min åkis klippare, LÄTT!Finns ett antal saker som jag avskyr mer än annat, bl.a klippa gräs, kratta, måla, hugga ved. Inte sagt med detta att jag inte trivs på sommaren, absolut, det är en mycket trevlig tid på året, men gräset.....
Vår= VedmaskinSommar=GräsklippareVinter=Fyrhjuling med plogbladAlla årstider har sin tjusning
Citat från: Hansson skrivet 05 maj 2010, 10:59:13Vår= VedmaskinSommar=GräsklippareVinter=Fyrhjuling med plogbladAlla årstider har sin tjusning Vår= CykelSommar= BåtVinter= VärmepumpFor me...
Citat från: gurravasa skrivet 05 maj 2010, 11:06:43Citat från: Hansson skrivet 05 maj 2010, 10:59:13Vår= VedmaskinSommar=GräsklippareVinter=Fyrhjuling med plogbladAlla årstider har sin tjusning Vår= CykelSommar= BåtVinter= VärmepumpFor me...Har för mig att det finns en årstid som kallas Höst.Men den talar vi väl inte om här?
Andra klippningen för året avklarades igår.Ett hett tips: Köp aldrig en klippo med uppsamlare. Maken till värdelöst skit får man leta efter.