0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hur varmt har du inne då?Vår VP går en del. Men har slagit av alla element utom i badrum och toa. Det blir lite råkallt om man slår av VP så den får gå ett tag till. Vi har 21 gr inne just nu.
Citat från: Bullo skrivet 09 april 2010, 10:14:03Hur varmt har du inne då?Vår VP går en del. Men har slagit av alla element utom i badrum och toa. Det blir lite råkallt om man slår av VP så den får gå ett tag till. Vi har 21 gr inne just nu.Snittar 19-22. Nätterna är varma nu.
Citat från: MGKea skrivet 09 april 2010, 10:48:14Citat från: Bullo skrivet 09 april 2010, 10:14:03Hur varmt har du inne då?Vår VP går en del. Men har slagit av alla element utom i badrum och toa. Det blir lite råkallt om man slår av VP så den får gå ett tag till. Vi har 21 gr inne just nu.Snittar 19-22. Nätterna är varma nu.hej MGkeaDet var väl att ta i jag bor ju bara nån mil/kilometer från dig har nu 0 grader, men har haft avstängt under dagen.//
Kjulakalle! Idag har jag 23,7°C inne. Ingen uppvärmning mer än tappvatten sedan i söndags. Rattade buss (Kjulaepedemin) i natt och noterade att kl 3 var det 3°C ute.
Jaha då kom våren av sig. Idag är det risk för 1dm snö... Fick starta pumpen igen. ... men så ser jag på radarn att det kommer att spricka upp och bli helt molnfritt om någon timme ... jippi
Citat från: MGKea skrivet 16 april 2010, 07:35:33Jaha då kom våren av sig. Idag är det risk för 1dm snö... Fick starta pumpen igen. ... men så ser jag på radarn att det kommer att spricka upp och bli helt molnfritt om någon timme ... jippi Har du inte termostat på pumpen så att den själv jobbar när det behövs?