0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Hansson skrivet 17 juni 2010, 08:38:34Jag tog rörligt via kundkraft.Blev 9öre inkl elcert + priset på nordpoolVet inte men så bra är det väl inte?Ordinare rörligt med Telge är nordpool + 2,7 öre, och certet var 5,2 öre på sista fakturan. Dvs nordpool + 7,9 öre.Ger Kundkraft nåt extra mot att teckna avtal själv?Sen tycker ju jag att hela upplägget med Nordpool verkar korkat. Verkar vara nån gammal Enron-boss som hittat på det...
Jag tog rörligt via kundkraft.Blev 9öre inkl elcert + priset på nordpoolVet inte men så bra är det väl inte?
Citat från: tipo874 skrivet 17 juni 2010, 09:02:31Citat från: Hansson skrivet 17 juni 2010, 08:38:34Jag tog rörligt via kundkraft.Blev 9öre inkl elcert + priset på nordpoolVet inte men så bra är det väl inte?Ordinare rörligt med Telge är nordpool + 2,7 öre, och certet var 5,2 öre på sista fakturan. Dvs nordpool + 7,9 öre.Ger Kundkraft nåt extra mot att teckna avtal själv?Sen tycker ju jag att hela upplägget med Nordpool verkar korkat. Verkar vara nån gammal Enron-boss som hittat på det... Nja jag vet inte om det ger nått extra.Skulle vara att man slipper den fasta avgiften som många har.Telge har ju 41 kr/mån räknade du med den ?