0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
O sen bara lossnade han kopplingarna o lät gasen pysa ut!! sedan fibblade han med kablarna o sa att han bara monterat 3 vp innan denna? sedan skruvade han dit det översta röret o öppnade kranarna så gasen böjade pysa ut o sedan spände han nedersta röret. ska du inte vacumsuga den? frågar jag Nä sådana grejor har jag inte!!
Citat från: burre skrivet 05 mars 2010, 20:13:01O sen bara lossnade han kopplingarna o lät gasen pysa ut!! sedan fibblade han med kablarna o sa att han bara monterat 3 vp innan denna? sedan skruvade han dit det översta röret o öppnade kranarna så gasen böjade pysa ut o sedan spände han nedersta röret. ska du inte vacumsuga den? frågar jag Nä sådana grejor har jag inte!! vad i helskotta!!!!! 99,9% av amatörerna på detta forum gör ett bättre jobb men andra ord. å så jag dom oss självpulare med blåslampa.... EDIT: FASEN så upprörd jag blev!!!!! bäst å ta sig en peppekak, så man blir snäll igen...
... det var ju trots allt en godkänd kille som gjorde jobbet... Du har ju varit med ett tag så du vet nog var jag står i dessa frågor...man blir nästan halshuggen av en del när det gäller vp, el, våtrum, acktankar (svetsning), värmesystem you name it, ........ fortfarande håller kåken med värme som enda värmekälla till -15gr. Har egen vacumpump och tänker fortsätta min linje...Som Göran W skriver, killen ska bort, kanske hans chef också.
Förhoppningsvis är den första montören på ett varmare ställe där värmepumpar inte behövs
Citat från: Göran.w skrivet 11 mars 2010, 22:19:55Förhoppningsvis är den första montören på ett varmare ställe där värmepumpar inte behövs Nä! Det är han definitivt inte värd