0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Apan skrivet 23 februari 2010, 07:34:08Är inte anledningen, vill bara bygga nytt../A. Ja, ja, så du bara längtar efter ett lån på <2.500.000 att betala räntan på resten av ditt liv eller .Ne, sådana spydiga j-vla komentarer klarar jag mig utan, och att nonchalant bara blaja ur sig sån skit utan att ha substans i inlägget gör mej sne.Har själv förlorat 15 år av mitt snart 43-åriga liv för att komma ikapp skulden ( 1,2 milj) jag fick under lågkonjukturen mellan 1991-1998 inom bygg som fan inte berodde på mig, så att "pissa" på lån speciellt när man har familj, det gör man fan inte.Ditt inlägg gjorde mig irriterad, men ibland så verkar det vara det du vill uppnå så..... grattis.
Är inte anledningen, vill bara bygga nytt../A.
Men hallå!! Om jag vill bygga nytt hur så gör väl jag det!! För att du har massa lån och bla bla..!! Vi har köpt en bra tomt, och nytt hus blir det, för nu bor vi snudd på gratis, men vill ha ett fristående hus och nytt, och kostnaden blir inte så mycket mer/månad än nu.Men självklart om det drar mindre energi så är det självklar Bonus! Mindre energi och varmare golv, och slippa Nocrian och allt luftvärmepumps skräp./A
Men själv har du byggt ett nytt hus! Vad då detta jävla gnäll! Vill jag ha nåt så fixar jag det! vi gav 1,5miljoner för huset, har lån på 1.1 miljoner, .Fattar ärligt inte ditt problem! Varför byggde du då själv nytt hus?