0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Gick in på TS och jag handlar troligen där men det dök upp en fråga till som känns viktig i och med att jag inte har optimal planlösning för L/L.Vilken av ME FD25VABH och RAS B13SKVP-E skottar mest luft i innerdelen?/Klasse
Nocrian ger mycket flöde, men tyvärr bortkastat med denna dåliga luftstyrning..
Blev en ME FD25 från TS.
Mailade lite med polarpumpen.se, seg på att svara, samt att jag frågade flera ggr om vilken firma som skulle installera, de svarade han inte på.Köpte istället av Tomas på TS Comfort, bra service och lätt att få tag i../A.
Citat från: Apan skrivet 19 februari 2010, 11:51:01Mailade lite med polarpumpen.se, seg på att svara, samt att jag frågade flera ggr om vilken firma som skulle installera, de svarade han inte på.Köpte istället av Tomas på TS Comfort, bra service och lätt att få tag i../A.Jaha du Apan, vi brukar få beröm för att vi svarar snabbt. I normalfallet är vi minst en som på heltid svarar på mail och telefon. Ang vem som skall installera; Efter att ha jobbat 7-8 år inom branchen har fått ett stort register på duktiga installatörer. För oss är det en liten fråga vem som skall göra installationen. Efter beställning försöker vi istället hitta den installatör som har kortast tid till installation.