0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: MGKea skrivet 18 februari 2010, 20:19:53...Känner till Inet. En gång i tiden handlade jag av deras distribution "Acomp". Men ägarna stack med pengarna och Inet gick i KK. Nu är det inte samma Inet som då ... "... inte samma Inet som då ..."Nä, det låter ju betryggande. ThumbsupJag handlar en del av dom och är nöjd även om jag tyvärr inte kan rekommendera någon specifik bärbar. Men utan att känna till just din svärmors prestandabehov tror jag inte det är särskilt svårt att hitta någon till rimligt pris på Inet eller annorstädes.
...Känner till Inet. En gång i tiden handlade jag av deras distribution "Acomp". Men ägarna stack med pengarna och Inet gick i KK. Nu är det inte samma Inet som då ...
Skall man handla på postorder så tycker jag att Komplett är stor och stark pålitlig aktör. Själv fedrar jag lokala förmågor. Man måste kunna ha någon att prata med.
Skulle den här funka tror ni?http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=577957
Harextremt dålig erfarenhet av Acers support. Så illa att Sverker på Plus borde ta upp eländet. (Fabrikationsfel glapp mellan hårddisk o moderkort, de hade den inne fem ggr under två år sen vägrade de ta ansvar. Googla Aspire + PXE 61 , 5000 träffar, felet väl känt). Dell var inte mycket bättre. ("Laptopen går för varm". "Har vi aldrig hört talas om!". Google Dell + overheating, 305000 träffar).ASUS var en angenäm bekantskap, men hade en del småfel.HP har alltid funkat för mig. Numer netbook Mini, blir nog inga fler laptops.Dustin är bra på postorder, snabba lev bra support!För att kolla på burken kan TV-ut och hdmi vara en bra idé.
Klart Acer inte är felfria.
Citat från: MGKea skrivet 20 februari 2010, 09:12:18Klart Acer inte är felfria. Nej ingen är felfri. Har inte haft speciellt mye problem med Acer.Det var bara supporten som totalsög. Ren Kafka-strategi. Så pass att jag aldrig mer kan köpa Acerprodukter.Be aware!Your mileage may vary.
Nybörjar data kurs i veckan.Jag antar att det blir en hel del suportande för mig
Citat från: Hansson skrivet 22 februari 2010, 09:51:34Nybörjar data kurs i veckan.Jag antar att det blir en hel del suportande för mig Du skulle köpt henne en Mac
Det blev den här.Tackar för tipsenhttp://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-15---16-tum/Acer-eMachinesE525-902G25MI(126596,3003)#tabs