0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Han kanske vill bli DragQueen
Som yrkeschaufför är jag tyvärr inte förvånad
Citat från: Blaser skrivet 16 februari 2010, 20:43:21Som yrkeschaufför är jag tyvärr inte förvånad Jag har blivit överkörd av en yrkeschaufför... inte heller förvånad. Men vi kom överens om att jag stod stilla när han körde på mig ...
Citat från: MGKea skrivet 16 februari 2010, 21:02:05Citat från: Blaser skrivet 16 februari 2010, 20:43:21Som yrkeschaufför är jag tyvärr inte förvånad Jag har blivit överkörd av en yrkeschaufför... inte heller förvånad. Men vi kom överens om att jag stod stilla när han körde på mig ... Så är det ju mer man kör ju större risk att utsättas för trafikolyckor, vet faktiskt folk som blivit matförgiftade på "finare" restauranger. Nej det gäller att köra så fort som möjligt så man exponerar sig så kort tis som möjligt för trafikolyckor Thumbsup
Citat från: Blaser skrivet 17 februari 2010, 10:29:15Citat från: MGKea skrivet 16 februari 2010, 21:02:05Citat från: Blaser skrivet 16 februari 2010, 20:43:21Som yrkeschaufför är jag tyvärr inte förvånad Jag har blivit överkörd av en yrkeschaufför... inte heller förvånad. Men vi kom överens om att jag stod stilla när han körde på mig ... Så är det ju mer man kör ju större risk att utsättas för trafikolyckor, vet faktiskt folk som blivit matförgiftade på "finare" restauranger. Nej det gäller att köra så fort som möjligt så man exponerar sig så kort tis som möjligt för trafikolyckor ThumbsupDet var inte länge sedan nästa hela Scania i Södertälje hade ont i magen efter att någon i kökspersonalen inte tvättat händerna efter toabesöket ... Föresten är det inte tid att lansera Hooters i Sverige?