0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Sesong 5 i gang. Ingen unormale lyder å høre, og med en ordentlig god dyp rens i sommer på innedel blåser den mye god varme. En god investering har det vært.
Vinter nummer 5 gjort unna, og pumpen fungerte utmerket i vinter. Beste investering jeg har gjort noen gang!
Da er vintersesong 6 i gang. Fungerer fortsatt utmerket. Så, ja fortsatt den beste anskaffelse jeg har gjort.
Da er vintersesong 7 i gang. Fungerer fortsatt utmerket. Så, ja fortsatt den beste anskaffelse jeg har gjort.
Härligt läsning tycker jag!Såg att ni isolerade extra någonstans. Var isolerade ni? Bilden var död idag så kunde inte se den. Tänkte bara om det var något som var värt att kontrollera på andra modeller.
Da kan jeg melde første feil, og det er at viften i utedelen har stoppet. Kjørte pumpen i natt for det var kjølig, men syntes det var lite lyd, og så på APP jeg har at den trakk mindre effekt enn normalt. Og den var helt nediset. Da er spørsmålet, koste på ny viftemotor, eller rett og slett avskrive det hele og montere ny VP. Tenker jeg går for ny viftemotor, og krysser fingre på at dette ikke er et tegn på at det er signal om noe større feil om kort tid.