0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Fungerar tyvärr inte i nuläget. Kommer eventuellt en uppdatering som gör att man ta in vilken typ av loggfil (textfil) som helst och själv ställa in vad som ska visas ur den. Återkommer när jag vet om den ska tillverkas.
Citat från: mikkola skrivet 09 november 2010, 10:41:44Fungerar tyvärr inte i nuläget. Kommer eventuellt en uppdatering som gör att man ta in vilken typ av loggfil (textfil) som helst och själv ställa in vad som ska visas ur den. Återkommer när jag vet om den ska tillverkas.Var kan jag hitta dokumentation över loggningen? Vad kolumnerna innebär och hur dom bör tolkas? Ringde NIBE med han jag pratade med hade ingen aning, sa bara att loggarna enbart var till för NIBE service och inget för privatpersoner... Google och sökning på NIBE site gav inget heller.
Skulle va fint om man kunde öppna tex 7 filer samtidigt, och kunna se en hel veckas kurvor i samma fönster...
Hej!Mitt första loggningsförsök gick inge vidare. Allt såg bra ut när jag satte i minnepinnen men den hade tydligen slutat logga av sig själv efter 6 min. Varför får jag felmeddelande? : Det gick inte att öppna E:\......... Indexet låg utanför gränserna för matrisenmen filen öppnades iallafall.