Hej besökt detta forum titt som tätt i några år.Och vill först tacka för mycket intressant läsning.
Nu till mitt problem:
Köpte i februari -06 2 st e12dke ifrån Nettopump.se.Installerade bägge själv en i faderns koja å en i min.
Inte haft några driftproblem trodde allt var bra!
Besökte nyligen min far och råkade hamna under hans pump och då insåg jag att jäklar va tyst hans var!hördes knappt.Min låter som f,,,n vinande jäkligt irriterande på låg fart, mycket men inte lika äckligt på max fart.Hör den tydligt på alla farter från minst 15m avstånd!!!!
Tror att den låtit så här hela tiden men det e möjligt att det blivit värre sista året (får fler kommentarer angående det av bekanta)
Läste här på forumet att det e 5 års garanti på detta men att det e återförsäljaren som står för det.Nu till mitt problem hittar ingen information längre till nettopump.se. Någon som har info om dem???
Om de ej finns mer hur göra då? Försöka bråka med panasonic eller ska ja ge mig på att byta själv? Tror att det e lagren.
Någon som har info om nettopump eller har vettiga lager att rekommendera ej 1000kr klassen.
Tack för all trevlig läsning
mvh Kenneth