0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej och tack för snabba svar!Jag måste säga att han var fullt ärlig och allvarsam. Han brukar sällan skämta så jag tror faktiskt att han på fullt allvar gör på detta sätt. Därav också en förklaring till varför ett förnster oftast är öppet = 30 grader varmt inne....puhh.Nej, inget jag tänker utsätta mej för.Men när det gäller isbildningen på utedelen? All is försvinner inte på sidan/gaveln på min utedel men en hel del vatten blir det på marken. Det var när jag nämnde detta som han kom med förslagen. Kan man här avfrosta med en hårtork eller är det förkastligt? Eller är det så att jag har lite gas i mitt aggregat? Det står ingenstans om att man skall/kan göra detta. Man lär så länge man lever bara man inte gör fel HälsningarRoffe
Men när det gäller isbildningen på utedelen? All is försvinner inte på sidan/gaveln på min utedel men en hel del vatten blir det på marken. Det var när jag nämnde detta som han kom med förslagen. Kan man här avfrosta med en hårtork eller är det förkastligt? Eller är det så att jag har lite gas i mitt aggregat? Det står ingenstans om att man skall/kan göra detta. Man lär så länge man lever bara man inte gör fel HälsningarRoffe