0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hejhar en panasonic utan slinga i trågetde e is i tråget o upp en 4-5 cm där bak men den funkar endå trottsatt vi hafft -10 till 25 nu i 5-6 dygnden slår ifrån vid -17 grader ungefär men går ista vid -15 igen ungefärförsämrar det verkningsgraden att de e is i tråget o kan man spola lite varmvatten på så den försvinner
Får man bara bort isen så den inte påverkar pumpen så spelar det väl ingen rull hur...
Gör inte som min granne bara och petade med en skruvmejsel.
Ja En HKE har ju en kompis till mig med och han sa att den slår av vid -16.......vi diskuterade det nyligen i en annan tråd.
Citat från: Krokodilen skrivet 22 december 2009, 22:38:00Ja En HKE har ju en kompis till mig med och han sa att den slår av vid -16.......vi diskuterade det nyligen i en annan tråd.Hej Krokodilen! Jaså Panasonic har t.om blivit sämre än Sanyo nu när det gäller att stänga av vissa av sina pumpar, inget att undra på att de båda pumpföretagena har slagit sig ihop alltså, Och en himla tur att man numera har bytt pumpfabrikat till ett som är riktigt rekorderligt och dessutom kan användas vid alla utetemperaturer. Mvh Raffen.