0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: D_Sundsvall skrivet 26 januari 2010, 22:42:08Citat från: A80TD skrivet 26 januari 2010, 21:42:56GRATTIS SAAB!Kör hårt. Visa vad ni kan! Jag håller tummarna för er! Thumbsup Thumbsup ThumbsupMvh/ Göran H Ja, grattis saab ! Det är nog många i Trollhättan som går med lite lättare steg till jobbet i morgon, och det är dem väl förunnat. Jag vet hur jobbigt det är när det strular på jobbet, det gnager i en hela tiden samt suger all energi ur en. haha tänker ingen på ägarna skit samma arbetarna får alltid ut sin lön,mindre skoj att som ägare tappa nån miljoni alla fall om man är egenföretagare.....Lönar sig inte företaget lägg ner skiten,tror nån anställd på affärs iden så shoot å starta om på nytt då så får dom se hur lätt det är att driva företag i sverge med fackets hjälp. Ett företags första mål är att tjäna pengar å inte dalta med sina anställda,tjänar företaget inga pengar kan det ej leva å då finns det inte jobb åt ens 2 st.
Citat från: A80TD skrivet 26 januari 2010, 21:42:56GRATTIS SAAB!Kör hårt. Visa vad ni kan! Jag håller tummarna för er! Thumbsup Thumbsup ThumbsupMvh/ Göran H Ja, grattis saab ! Det är nog många i Trollhättan som går med lite lättare steg till jobbet i morgon, och det är dem väl förunnat. Jag vet hur jobbigt det är när det strular på jobbet, det gnager i en hela tiden samt suger all energi ur en.
GRATTIS SAAB!Kör hårt. Visa vad ni kan! Jag håller tummarna för er! Thumbsup Thumbsup ThumbsupMvh/ Göran H
En bra och prisvärd produkt säljer, Saab har inte nåt av detta, gammla modeller som är törstiga, och skulle nog om jag jobbade på Saab bara vänta på nästa bakslag, tror inte den nya ägaren fortsätter att gå förlust, pratas redan om att flytta allt till utlandet! Eller alternativt skära ned..