0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
kola här den heter arctichttp://www.kylteknik.se/download/Fujitsu%20arctic.pdf
ASYA är väl ingen Nocria? Eller har dom bytt beteckning på dem? Vad jag vet så benämns Nocrian AWYZ 14 LB//Krister
Citat från: Northkingen skrivet 04 december 2009, 11:28:40ASYA är väl ingen Nocria? Eller har dom bytt beteckning på dem? Vad jag vet så benämns Nocrian AWYZ 14 LB//KristerDet blev nog en (monster)groda där skulle jag tro. Kan hända även den bäste.
Citat från: Ubbe0 skrivet 04 december 2009, 16:36:29Citat från: Northkingen skrivet 04 december 2009, 11:28:40ASYA är väl ingen Nocria? Eller har dom bytt beteckning på dem? Vad jag vet så benämns Nocrian AWYZ 14 LB//KristerDet blev nog en (monster)groda där skulle jag tro. Kan hända även den bäste.Öhh nu får du gärna förklara vad du menar med groda......? ASYA pumpen finns i strl 9 och 14 och är en helt annan pump än Nocria pumparna. Har jag fel så överbevisa mig. //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 04 december 2009, 22:25:34Citat från: Ubbe0 skrivet 04 december 2009, 16:36:29Citat från: Northkingen skrivet 04 december 2009, 11:28:40ASYA är väl ingen Nocria? Eller har dom bytt beteckning på dem? Vad jag vet så benämns Nocrian AWYZ 14 LB//KristerDet blev nog en (monster)groda där skulle jag tro. Kan hända även den bäste.Öhh nu får du gärna förklara vad du menar med groda......? ASYA pumpen finns i strl 9 och 14 och är en helt annan pump än Nocria pumparna. Har jag fel så överbevisa mig. //KristerTjenare Kingen! Nej du har väl rätt i detta Krister att det inte är en Nocria, och det var väl mig som Ubbe menade när han nämnde det här med (monster)groda, Ubbe har ju nämligen en del märkliga inlägg. Jag tog bara för givet att det var en Nocriapump som Mattias hade när jag såg hans uppmätta elförbrukning på pumpen, men det är väl en pump från den lite äldre pumpserien om jag förstår det rätt nu i efterhand och där då ASYA14LC väl var i samma storleksklass som den gamla nocriapumpen dvs med en maxeffekt på 8,4 kw. Mvh Raffen.