0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vi har fått ett pris inkl 5 års garanti (direkt via fg nordic) och det är ingen import så det oroar mig inte så mycket. Men då är 10-10500 (inkl moms) ett bra pris då inkl moms?
10000:- inkl moms med den 5 åriga garantin är under inköpspris.Jag vet inte vad du menar med sååååå bra pris om det är under inköpspriset för återförsäljaren Köper han en monteringssats och gör allt själv och sen tar dit en kylmontör som bara driftsätter för 1000-1500:- så blir det ganska billigt ThumbsupMåste nästan vara någon anställd som köper ut den från generalagenten, tvivlar på att generalagenten gillar att hoppetossan skriver att man kan handla dom för 10000:- inkl moms om inte annat kommer nof han som köpte ut den få ont i örsnibben
Soory my bad läste bara igenom lite snabbt och uppfattade priset som han fått till 15000kr..... 10500kr är ju ett helt otroligt pris..... är absolut intresserad av en till Nocria för det priset.....hehe //Krister
Jag skrev att du skulle söka på tex Blocket gamblern Eller gå ner på Sergels Torg någon sen kväll Att få den för 10000:- inkl moms lär dock vara väldigt svårtDu måste nästan hitta någon som kan sälja den till dig momsfritt såvida inte den försäljaren har extremt bra inköpspriser !!!Gissar att du gett upp dina Bulgarien tankar nu gamblern