Ingen aning om uppgraderingsproblemet, men annars kan jag bara instämma ! Kör själv den nya mjukvaran (eftersom jag har en ny pump). Jag har satt MIN returtemperatur på 25 ºC och upplever att problemet med kalla golv och stora temperaturvariationer försvunnit. Gå på Comfortzone och propsa på att du vill bli uppgraderad !
//Gunnar
Jag pratade med CZ förra veckan och de var iaf lite mer villiga denna gång att låta mig köpa en uppgradering. Dock menade de att v1.17 hade några buggar som de ville lösa innan de sålde uppgraderingen till mig. Troligtvis en del skitsnack där men jag kommer höra av mig igen kring årsskiftet.
Förstår inte varför det ska vara så svårt att köpa ett uppgraderingsavtal på den mest invecklade komponenten i huset, borde vara lättförtjänta pengar och bra publicitet. Som det är nu måste jag engagera mig massor och jag kan troligtvis mer om pumpen (tack vare detta forum) än de installationstekniker som kommer ut och ska ställa in den när man köpt den.
Min Volvo kan jag köpa serviceavtal på och behöver inte veta ett dugg om hur produkten funkar. Bara som jämförelse...