0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej igen! Nu undrar jag om det inte är dags att kontakta Sverker i "Plus". Han gillar ju att raljera med olika företag med mera. Det är kanske fler än jag som har problem med VKG Energispar eller andra som inte är kundvänliga.
Nu e de kört!I går kväll kom reparatören och bytte kortet i utedelen.Allt var frid och fröjd tills vi skulle provköra.Pumpen startade som den skulle men efter en stund stannade den och timerlampan blinkade.Reparatören kollade då vilken felkod det nu var .F99Han skruvade åter isär utedelen och började mäta. Kortsluten kompressor.Nu började han prata om hemförsäkring mm för detta fel vill inte LMG ta på sej.Kompressorgarantin ger mej tydligen bara en ny kompressor , inte montering och den är dyr.Dessutom har troligen det nya kortet också bränt..........Att de ska behöva ta 8 månader att få reda på vilket fel pumphe....et har.På 3 år nu : en H16 en H11 och en F99 på samma pump.Ska kontakta If idag , någon mer Panasonic blir det inte.