0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har funderingar på:CTC EcoAir + Echo El. offert 108 000 krIVT Optima + Elpanna. offert 88 000 krNibe Fighter 2005 + Elpanna ingen offertVad är bra och vad är kasst ??
Hej!Vi säljer ett system vi kallar Aer, tex en Thermia Diplomat eller Villa som kopplas ihop med en avfrostningstank och en utedel. Det finns en del skrivet på forat, sök på Aer.mvhAdam
Jaha det låter ju bra, bara att välja någon alltså ?! =)Har sneglat lite på Sanyo oxå, det fanns ju mycket åsikter om den. Vore ql att läsa en åsikt från någon som har installerat en sådan, det kommer kanske...Tack för kommentarena !/ V
Lång tid, inget hav, som det heter. Hur gick det med tester och mätningar av aer? Om jag minns dig rätt så tyckte ni själva att det var otroooooligt bra, - konstigt Finns det något mer substansiellt nu?För mig är det försent dock, D10 på ingående och borraren kommer imorron. F'låt, idag.M V H Erland
Citat från: eleson skrivet 16 mars 2005, 00:03:19Lång tid, inget hav, som det heter. Hur gick det med tester och mätningar av aer? Om jag minns dig rätt så tyckte ni själva att det var otroooooligt bra, - konstigt Finns det något mer substansiellt nu?För mig är det försent dock, D10 på ingående och borraren kommer imorron. F'låt, idag.M V H ErlandGrattis till din Thermia Diplomat 10!Nej vi, eller rättare sagt de vi anlitat, har inte mätt klart än men det ser väldigt lovande ut. En Thermia Diplomat har ju väldigt höga COP värden. Detta kopplat till den behovsstyrda avfrostningen samt att vi inte har några värmeförluster på utsidan huset är nog de faktorer som är de främsta anledningarna.mvhAdam