0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
+att de gjorde reklam för ett sånt där litet trähus att ha runt utedelen...en av de typer jag tog upp i en tråd som jag såg flera ha i ett radhusområde...man typ stänger in utedelen helt med lite glipor/flänsar för luftcirkulationen.Idiotiskt tycker jag det ser ut att vara om luftflödet nu är viktigt för bra presstanda...ja han hade iaf målat den vit och fin som husets tegel åhh pluttinutt så tjusigt*suck*
Det där såg ju luftigt ut,,de jag sett de ser man inte att de är en pump innanför eftersom man inte ser in
Läste ett inslag i senaste Hemma tidingen(reklamen) man fick där de tog upp Luft värmepumpar och hade ett inslag om en familj som köpt ett hus och installerat 2 pumpar.Den ena hade man bytt till en kraftigare...men orsaken var egentligen frun i huset som ville ha en som gick byta fronter på för att matcha det övriga en sån toffel Tror det va en SANYO +att de gjorde reklam för ett sånt där litet trähus att ha runt utedelen...en av de typer jag tog upp i en tråd som jag såg flera ha i ett radhusområde...man typ stänger in utedelen helt med lite glipor/flänsar för luftcirkulationen.Idiotiskt tycker jag det ser ut att vara om luftflödet nu är viktigt för bra presstanda...ja han hade iaf målat den vit och fin som husets tegel åhh pluttinutt så tjusigt*suck*
Vad är det för tidning ni skriver om? Hemma tidingen?
Citat från: MGKea skrivet 08 september 2009, 13:53:34Vad är det för tidning ni skriver om? Hemma tidingen?Den får nog bara "proffsen"! ;-)
Spot on! Nej det var en reklamblaska som kom till åtminstånde mig med söndagsreklamen.
Hej Markus! Jaså tillhör Samsung märkesvärmepumparna menar du?? Det hade jag faktist ingen aning om. Mvh Raffen.
Jag ska nog snart lyckas med den bedriften Markus Om du bara slutade gömma dig på varmare breddgrader Ha en bra kväll i barskåpet MarkusSjälv sitter jag och väntar på Nisse Gurra och en platta kalla öl Får se om han läser inlägg här