0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Brine in vid -21 grader som vi hade för en vecka sen var +3 och brine ut -2. Delta T är stadigt ca 10 grader med framledningstemp 45 grader.
Jag har kollat att inga termostater har hängt sig men man vet ju aldrig.Tror du att det skulle hjälpa om jag ströp lite på källaren och att jag därmed skulle få bättre flöde i bodelen?
På villan ska fronten lyftas rakt upp!!! osså är det en skruv som ska bort nedtill var väl den?? på mitten.. men den går trögt... vet inte på dom nya hur man öppnar Nån annan??
Undrar också hur i fridens namn jag får bort frontplåten på en dylik apparat så jag kan kolla vad cirkpumpen står på.
Se bara till att fronten sittar rakt då det skruvas tillbaks, gängen är, i alla fall på villan, lite känslig. Fick köra nya med gängtapp för inte så länge sedan Hade ingen mindre än M8 så nu är fronten BULTAD...ser faktiskt lite macho ut
Ååååå,..... ska skruvarna skruvas i ? Min front hänger bara i överkanten. Vill man krama (VP:n) så finns ingen tid att spilla.
Det skall inte finnas någon anledning att öppna skåpet. Pumpar och smutsfilter skall sitta synliga. Därmed kan också skåpet avisoleras optimalt.