0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jo det är helt fanastist - jag har 178 säkerhetsuppdateringar sen nov 07 så nu kan ingenting gå fel?
Jovisst, monopol är jättebra för utvecklingen. Microsofts dominans är väl ingen hemlighet som måste bevisas med statistik?Faktiskt kan man argumentera för att det har varit positivt att så många kör med samma system istället för en djungel av inkompatibla konkurrerande standarder.Min gripe är mest att MS ar tagit fram så taffliga, instabila, resurskrävande och dyra produkter.När XP kom blev det bättre. Vista var ett steg bakåt.För oss simpla konsumenter är det toppen att det äntligen kommit nån som kan sätta en bunsenbrännare i häcken på MS så de till slut blir tvungna att höja kvaliten och sänka priset. De sista åren är det MS som förtvivlat försöker hinna ifatt Google. MS the copycat.
Skall man tro historien så har MS byggt sitt välstånd på bidrag från Apple och Xerox. Google snacket hänger jag inte med på. Google var inte ens uppfunnet när .....
Citat från: MGKea skrivet 08 september 2009, 11:59:31Skall man tro historien så har MS byggt sitt välstånd på bidrag från Apple och Xerox. Google snacket hänger jag inte med på. Google var inte ens uppfunnet när ..... Nej det är förbryllande men verkar faktiskt som om du inte hört talas om en ny effektiv sökmotor som heter Google.
Citat från: tipo874 skrivet 04 september 2009, 17:26:16Citat från: MGKea skrivet 04 september 2009, 16:35:32Rekommenderar Norman Security Suite. Thumbsup Skulle kunnat sponsra med en 3års licens ....Jag rekommenderar MacOS X Funkar det med IE8 ?
Citat från: MGKea skrivet 04 september 2009, 16:35:32Rekommenderar Norman Security Suite. Thumbsup Skulle kunnat sponsra med en 3års licens ....Jag rekommenderar MacOS X
Rekommenderar Norman Security Suite. Thumbsup Skulle kunnat sponsra med en 3års licens ....
Citat från: MGKea skrivet 04 september 2009, 19:53:34Citat från: tipo874 skrivet 04 september 2009, 17:26:16Citat från: MGKea skrivet 04 september 2009, 16:35:32Rekommenderar Norman Security Suite. Thumbsup Skulle kunnat sponsra med en 3års licens ....Jag rekommenderar MacOS X Funkar det med IE8 ? Finns väl ingen som helst anledning att använda Internet Explorer, spelar ingen roll vilket nummer den har. Det finns ju så många bättre alternativ, tex Safari, Chrome eller Firefox.Sedan så verkar nya Win7 äntligen komma ikapp vad Mac OsX var för några år sedan, i alla fall utseendemässigt./Niklas