0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag kör med acer som jag köpte för 2 år sen i den prisklassen.har inte krånglat nånting och batteriet är fortfarande bra trots att jag använder den 2 timmar om dan utan sladden i.
Jag är inne på min andra bärbara nu, och jag tycker de är seeeega.Vet inte om det är nåt ungarna installerar som segar ned dem eller om de bara är så slöa, men jag vill i alla fall inte använda den om jag inte måste.
Jag köper aldrig skräp.Har idag en Acer travelmate 7730G, men den är segare än kola.
Mmm, men köper man en dator för över 10 000 kr förväntar man sig att den i vart fall skall vara igång inom 5 minuter...Det kostar mig minst 3-4 timmar (+ alla program som skall in) att ominstallera allt på datorn, och tid är pengar, så jag är inte nöjd, även om jag vet att jag har en skitbra dator.Vista ger jag dessutom inte ett smack för, får hoppas Windows 7 blir bättre.Mitt basråd är i alla fall att köpa en dator som körs på XP.
Bara för att man hamnat "fel" på internet, betyder det inte att automatiskt få in skräp i datorn. Jag kan erkänna(det är det inte många som gör) att jag ibland är inne på mycket suspekta sidor emellanåt, inte lika ofta nu som för om åren. Mina datorer har aldrig haft annat virusskydd än Avast de senaste 3-4 åren, samt att brandväggen utgörs av en Linksys för tillfället, tidigare D-link och Netgear.Jag kan med 100% säkerhet säga att jag ALDRIG haft skit i datorn, varken virus, trojaner, eller liknande. Och detta under de senaste 5-6åren, garanterat!Det handlar snarare om vart och när man skall klicka på popups och liknande för att slippa skiten
Alltså ett nej är inte alltid ett nej.. avbryt behöver inte heller betyda avbryt...
Det handlar snarare om vart och när man skall klicka på popups och liknande för att slippa skiten