Ingen överdrift över huvud taget när det gäller Fujisu 09 och 12 LGC, speciellt 09 har varit "dum".
Sitter en 12 LGC på min egen villa så jag märker vad som händer.
Vet inte vilka Panasonic modeller du syftar på men är det RE samt TE9HKE utan -5 i beteckningen så stämmer det väldigt bra Thumbsup
Övriga så kallade Norden modeller från Panasonic har jag väldigt lite problem med.
Mitsubishi Heavys maskiner har också en förmåga att isa på, speciellt dom som går för lite i hushållen då dom verkar ha för "smart" programvara om man kan förklara det så !! Om dom får jobba ordentligt så fungerar dom bra. Har ingen uppfattning om hur den nyaste Heavyn fungerar, den kanske är en kanonmaskin.
Mitsubishi Electrics FD och GE modeller har jag inte hört någon än så länge som har "igloo" problem.
Toshiba har jag heller inte haft några direkta problem med.
Visst kan samtliga modeller någon gång få isproblem om det kommer busväder men vissa modeller utmärker sig väldigt väl
Dom märken eller dom modeller som utmärker sig finns ingen vits att ha med i sortimentet, men det är min personliga åsikt och det finns säkerligen andra åsikter beroende på vem man frågar
Mycket möjligt att samtliga dom modeller jag har räknat upp som mindre bra fungerar alldeles utmärkt nere i landet !!!!!!!
mvh
Thomas
TS Comfort AB
www.tsfs.se.