0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej,Vi har ett hus med luftburen värme via ventilationssystemet, FTX.Har tittat på vanlig luft/luft värmepump för att kompettera systemet. Men sneglar mer och mer på ett kanalmonterat luft/luft aggregat, alltså montera in detta aggregatet där min Bahco ACJ sitter eller tillsammans med detta.Vem kan sådana här installationer?/Marcus
HeiInteressant spørsmål. Jeg har vurdert samme saken selv, MEN i mitt tilfelle tror jeg ikke et en slik system vil være effektivt i forhold til pris. Jeg har Covent balansert ventilasjonssystem og tenkte kanskje det ville være smart å tilføre varme til innsugsluften.. Men hvis jeg ser hele systemet under ett så vil ikke varmen fra ventilasjonen spre rundt seg i rommene godt nok... ikke godt nok som oppvarmingskilde om vinteren iallefall. Luftmengden måtte i så tilfelle vært mye mye større..mvhPumpemontøren
Praktiskt taget alla tillverkare har kanalaggregat, oavsett om de heter Panasonic, LG, Mitsubishi, Toshiba, Carrier, Sanyo, Samsung, Midea, Fujitsu, General, Daikin, Haier, Sharp eller något annat. Bara kolla med respektive importör så hittar du nog vad du söker.