0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Var inne på Trendimport som säljer Invest, den ser identisk ut, men är det inte, det är någon mjukvara & moderkort som är annorlunda.Titta gärna på tråden om Energicentrapumpen i fliken innan, det är den jag har.Såg att Invets kostar ca 25´en CTC 105 ligger väl på typ 33´& uppåt, jag vet vilken jag hade tagit... Det är lätt att vara efterklok Hur som Lycka till!
Citat från: larsostman skrivet 30 april 2009, 08:43:12Var inne på Trendimport som säljer Invest, den ser identisk ut, men är det inte, det är någon mjukvara & moderkort som är annorlunda.Titta gärna på tråden om Energicentrapumpen i fliken innan, det är den jag har.Såg att Invets kostar ca 25´en CTC 105 ligger väl på typ 33´& uppåt, jag vet vilken jag hade tagit... Det är lätt att vara efterklok Hur som Lycka till!som vanlig så kommer det bara skitsnack från dig larostman !!detta är en exakt lika dan maskin från samma transport band !! 100% samma maskin.mjukvara o moderkort är även dessa exakt samma. det som är skilnad på de senaste levererade är en ny modell av cirk pump.kommer även en del nu med ny dörr i plast .krister energicentra
Citat från: greven1 skrivet 11 maj 2009, 20:33:16Citat från: larsostman skrivet 30 april 2009, 08:43:12Var inne på Trendimport som säljer Invest, den ser identisk ut, men är det inte, det är någon mjukvara & moderkort som är annorlunda.Titta gärna på tråden om Energicentrapumpen i fliken innan, det är den jag har.Såg att Invets kostar ca 25´en CTC 105 ligger väl på typ 33´& uppåt, jag vet vilken jag hade tagit... Det är lätt att vara efterklok Hur som Lycka till!som vanlig så kommer det bara skitsnack från dig larostman !!detta är en exakt lika dan maskin från samma transport band !! 100% samma maskin.mjukvara o moderkort är även dessa exakt samma. det som är skilnad på de senaste levererade är en ny modell av cirk pump.kommer även en del nu med ny dörr i plast .krister energicentravilket är skitsnack Krister? att han hänvisar till din tråd om EC pumpen? eller att det är lätt att va efterklok?
Citat från: Nisse-Gurra skrivet 12 maj 2009, 07:27:53Citat från: greven1 skrivet 11 maj 2009, 20:33:16Citat från: larsostman skrivet 30 april 2009, 08:43:12Var inne på Trendimport som säljer Invest, den ser identisk ut, men är det inte, det är någon mjukvara & moderkort som är annorlunda.Titta gärna på tråden om Energicentrapumpen i fliken innan, det är den jag har.Såg att Invets kostar ca 25´en CTC 105 ligger väl på typ 33´& uppåt, jag vet vilken jag hade tagit... Det är lätt att vara efterklok Hur som Lycka till!som vanlig så kommer det bara skitsnack från dig larostman !!detta är en exakt lika dan maskin från samma transport band !! 100% samma maskin.mjukvara o moderkort är även dessa exakt samma. det som är skilnad på de senaste levererade är en ny modell av cirk pump.kommer även en del nu med ny dörr i plast .krister energicentravilket är skitsnack Krister? att han hänvisar till din tråd om EC pumpen? eller att det är lätt att va efterklok?jag menar att tro o gissa som larostman gör är vilseledande !!sedan att han nu inte är nöjd vet de flesta redan o förhoppnings vis även varför han inte är nöjd !de flesta kunder jag har haft under mina år sedan -98 är nöjda men sedan finnes det kunder som strular till det o förstör maskiner o annan utrustning som inte innefattas av garanti ansvar. sedan om då kunden väljer att hänga ut mig ofentligt med osanning hur detta gått till kan jag inte påverka .det är inte ens lönt att komentera då det i alla fall kommer lögner.det man då kan undra om nu denne kund har rätt varför i hela friden går då denne kund inte vidare med en anmälan det skulle jag i alla fall gjort om jag var kund med rent mjöl i påsen.
Citat från: greven1 skrivet 12 maj 2009, 17:09:07Citat från: Nisse-Gurra skrivet 12 maj 2009, 07:27:53Citat från: greven1 skrivet 11 maj 2009, 20:33:16Citat från: larsostman skrivet 30 april 2009, 08:43:12Var inne på Trendimport som säljer Invest, den ser identisk ut, men är det inte, det är någon mjukvara & moderkort som är annorlunda.Titta gärna på tråden om Energicentrapumpen i fliken innan, det är den jag har.Såg att Invets kostar ca 25´en CTC 105 ligger väl på typ 33´& uppåt, jag vet vilken jag hade tagit... Det är lätt att vara efterklok Hur som Lycka till!som vanlig så kommer det bara skitsnack från dig larostman !!detta är en exakt lika dan maskin från samma transport band !! 100% samma maskin.mjukvara o moderkort är även dessa exakt samma. det som är skilnad på de senaste levererade är en ny modell av cirk pump.kommer även en del nu med ny dörr i plast .krister energicentravilket är skitsnack Krister? att han hänvisar till din tråd om EC pumpen? eller att det är lätt att va efterklok?jag menar att tro o gissa som larostman gör är vilseledande !!sedan att han nu inte är nöjd vet de flesta redan o förhoppnings vis även varför han inte är nöjd !de flesta kunder jag har haft under mina år sedan -98 är nöjda men sedan finnes det kunder som strular till det o förstör maskiner o annan utrustning som inte innefattas av garanti ansvar. sedan om då kunden väljer att hänga ut mig ofentligt med osanning hur detta gått till kan jag inte påverka .det är inte ens lönt att komentera då det i alla fall kommer lögner.det man då kan undra om nu denne kund har rätt varför i hela friden går då denne kund inte vidare med en anmälan det skulle jag i alla fall gjort om jag var kund med rent mjöl i påsen.anmälan vart??..... det sämsta med dig är att du sitter i en annan Foma tråd & slår dig för bröstet med goodwill o annat......sopa rent utanför din egen dörr innan du städar hos andra.....faan vad jag skulle vilja publicera dm testresultat jag fått av en du själv refferar tillhela tiden.....då hade det varit tyst sen......men jag har lovat.....men för helvete sluta sitt o säg att din skitpump fungerar.........en sak till : jag har tagit syraprov på en ECpump som du säger att dom fått fukt i....hittade inte ett spår av fukt......du säger att det finns torkfilter i pumparna finns inte heller.....det värsta är att inte kunderna orkar reklamera för att dom vet att det aldrig kommer leda någonvart.......Jag anser att dessa pumpar ni säljer inte bara du utan flera olika företag i Sverige är den största bluffen sen Nordic Air.........obs obs obs jag säger detta av erfarenhet då jag nu varit ute på 3 st av dessa pumpar & alla funkar skit....en utav dom är egeninstallerad av en mycket teknisk herre som jag inte tror gjort något fel & som inte har någon syra i sin olja.........Tack för mig nu lämnar jag detta forum som "i branchen" medlem för jag är inte i samma branch som greven.........