0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Låt mig säga så här...från dag ett när annonsen kom ut har jag haft information som få andra haft så han lär ju åka dit men troligen är 19-åringen och hans kumpan bara målvakter för några styggare gossar.De har bl a utmätningar och narkotikabrott bakom sig sedan tidigare och kanske har de fått ställa upp som målvakter för ngn skuld till styggare gossar...Och lyd mitt råd, betala aldrig i förskott, skulle ni ändå göra det så betala med kreditkort och INTE bankort med VISA etc.Med kreditkort betalar man i efterhand och oftast kan man få betalningen struken om man agerat någotsånär klokt, mastercard har tydligen redan strukit skulderna till några.Direkt banköverföring är sämsta betalsättet på nätet.Tillfälliga kort med banköverföring är lika dåligt.Betalning med bankkort kopplat till konto är nästan lika dåligtPostförskott är inte mycket bättre, eftersom enligt reglerna måste du betala innan du öppnar paketet och vad kan det vara i?!Kreditkort - bra betalningsmedel gärna kopplat till tillfälligt kort, men du skall alltid bli kopplad till säker webbplats för att betala annars vet man inte var kortnumret och säkerhetskoden tar vägen (dock skall du inte bli drabbat men det kan vara bökigt att få allt rätt)Hämta varan i butik, självklart bäst!