0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
vad har förångaren för lamell fördelning?hur är förångaren upkopplad?vad är det som reglerar kapprör , termisk expansionsventil eller elektronisk. om det är elektronisk hur kommer man åt programeringen .vid vilka temperaturer har du 3,5 i cop. vad är den nominella effekten på värmepumpen .hur länge går den på max varv innan den går ner i nominellt läge . vad är ljudvolymen på värme pumpen när den går på max kondesering .hur mycket luft omsätter den .vad styr pumpen.går den att kombinera för fast eller flytande kondensering .är det en enfas eller tre fas värmepump.c-c
Hej alla värmepumps intresseradeJo då Ni ska visst få svar på alla era frågor mycket noggrant. Tyvär har jag bara varit SÅ upptagen med alla intresserade kunder och alla mina intresanta produkter..........text om mercedes vs lada etc etc ..........Okey C-C Du ska få svar på dina frågor MEN en fråga ! Du verkar verkligen kunna detta med värmepumpar.Varför tar du inte och utvecklar en BRA SVENSK VÄRMEPUMP Som ger ALLT vi önskar så blir alla nöjda.Vi hörsSOLEF
...Det finns en anledning till att man inte ser IVT, Thermia ,CTC här på forummet och kommenterar sina grejer.Et seriöst företag gör helt enkelt inte det. ...
Ok före min tid då. Och i så fall ber jag om ursäkt om jag sårat ngn, med mitt felaktiga påstående.