0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Anledningen till min oro är att det nu har börjat komma trådar här på forumet från folk som inte kan få kontakt eller service med firman i olika ärenden, vilket brukar vara den första varningssignalen, kreditvärdighet går tyvärr att "justera" med också.Så tillsvidare är mitt råd: Köp enbart på kreditkort, som man kan ringa till banken och stoppa köpet om det börjar bli problem, de andra nämnda betalningssätten innebär personlig förlust om något händer med företaget, se det färska exemplet ovan från svenska Kameraexperten. Naturligtvis är Ultimarket välkomna med en kommentar, syftet är inte att svartmåla, men när samma produkt har 2 olika priser beroende på betalningssätt samt att samma produkt klassas på 2 olika sätt (se 5500 samt 5500E) som sen anges med samma data börjar det bli lite väl svajigt, och några trådar här om att det inte går att få kontakt med Ultimate spär på misstankarna.Kommentarer/upplysningar om företaget är välkomma.
Obs! jag är bara en kund som köpte en pump i Juni 2008 till min son i stockholm och som fungerar utom att en del småprylar som bl.a vibrationsdämpare är av dålig kvalitet./Alli
Citat från: alli skrivet 20 december 2008, 15:42:53 Obs! jag är bara en kund som köpte en pump i Juni 2008 till min son i stockholm och som fungerar utom att en del småprylar som bl.a vibrationsdämpare är av dålig kvalitet./AlliRichard här på forumet säljer special-dämpare som fått mycket positiv feedback, gå in på hans webshop o kolla om det kn vara något för er pump.