0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja, man gräver ju sin egen grav på sikt.Titta på Toyota!Hur många fler bilar har inte dom sålt pga av att dom borgar för kvalitet?Min Rav 4 fick koppingen totalhaverad nu efter 12000 mil samt ett bromsok. Toyota står hela reparationen för detta och jag behöver inte betala alls!Dvs 11 timmar på verkstan kostar inte mig någonting alls.Man menar att en toyota ska inte gå sönder innan 15000 mil!Panasonic är ju också sålda med begreppen" sverigepumpen, hög kvalitet, intrimmad i ditt hem osvNär man sedan inte håller måttet så tappar man ju oerhört.......Jag är tveksam om hur många Panasonicpumpar det säljs om 5-10 år?Kinnan och LMG kanske har valt andra vägar då.......
Det verkar som ni tror att inga andra märken kan behöva en reservdel för eller senare
skryt inte för mycket nu över Toyota nu jag har en colega som har en Toyota pickis som var på 12000 mils service han körde 15 mil sen tappade han bak hjulet men Toyota vägrade att betala bärgare å skador på bilen de hävdar att de inte har rört bak-hjulen en liten undran hur kollar man bromsarna på Toyota när man inte behöver ta av hjulet kjell