0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej RaffenJa du har rätt, billig och bra har ju oftast aldrig gått hand i hand.Det är nånstans runt 9 -12 000 seks intervallet jag tänkt mig.Har du någon erfarenhet av NE9GKE, FD25VABH eller RAS B10SKVP-E? Vilken kan man säga är bäst? Går det ens att avgöra eller är det bara en smaksak?Helst är jag ute efter en med så kort djup på inomhusdelen som möjligt så FD25.. är i största laget. NE9 ligger bättre till på det.Mvh Rickard
Hej igen,Toshiban verkar ju verkligen lovande och har ett bra pris. Läste att RAS-B10SKVP-E är europamodellen och måste installeras med värmekabel, är det krångligt? Skiljer sig något mer mellan RAS-B10SKVP-E och RAS-B10SKVP-ND förutom värmekabeln som är förmonterad på NDmodellen.Mitsubishin är som sagt också väldigt intressant men tyvärr så är innedelen stor. Är det någon som har en profilbild på mitsubishin(innedelen)?Tack för alla svar!mvh Rickard
Hej igen,Toshiban verkar ju verkligen lovande och har ett bra pris. Läste att RAS-B10SKVP-E är europamodellen och måste installeras med värmekabel, är det krångligt? Skiljer sig något mer mellan RAS-B10SKVP-E och RAS-B10SKVP-ND förutom värmekabeln som är förmonterad på NDmodellen.Mitsubishin är som sagt också väldigt intressant men tyvärr så är innedelen stor. Är det någon som har en profilbild på mitsubishin(innedelen)?Tack för alla svar!mvhRickard