0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
jag har inte kvittot på mina pumpar och företaget som levererade dom av har kursatoch som lök på laxen är huset ett dödsbo så att tala med förra ägaren är svårtnu har jag en e9dke innerdel med legerljud i min övervåningoch den andra pumpen i källaren har fått h16 vad gör jag nu produktdate är 0503 alså mindre än 5årvem ska jag prata med vem vill ta jobbetmvhfredde
Citat från: otto zx-7r skrivet 11 oktober 2008, 23:03:55prova medh16support@eu.panasonic.com där fick jag hjälp utan kvtton med min H-16kjell
Citat från: kjell62 skrivet 11 oktober 2008, 23:26:55Citat från: otto zx-7r skrivet 11 oktober 2008, 23:03:55prova medh16support@eu.panasonic.com där fick jag hjälp utan kvtton med min H-16kjell Helt otroligt egentligen Kjell, måste väl ha varit ett olycksfall i arbetet i den allmänna förvirringen i början av H16 eller?? Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 11 oktober 2008, 23:31:27Citat från: kjell62 skrivet 11 oktober 2008, 23:26:55Citat från: otto zx-7r skrivet 11 oktober 2008, 23:03:55prova medh16support@eu.panasonic.com där fick jag hjälp utan kvtton med min H-16kjell Helt otroligt egentligen Kjell, måste väl ha varit ett olycksfall i arbetet i den allmänna förvirringen i början av H16 eller?? Mvh Raffen. Nej då raffen det var i våras 2008 inte i början av H-16 och jag har monterat pumpen själv det var inget tjafs över detfick även fläkt motorn bytt på källarpumpen av H-16 supportäven den självmonterad kjell
Citat från: kjell62 skrivet 11 oktober 2008, 23:48:57Citat från: Raffen skrivet 11 oktober 2008, 23:31:27Citat från: kjell62 skrivet 11 oktober 2008, 23:26:55Citat från: otto zx-7r skrivet 11 oktober 2008, 23:03:55prova medh16support@eu.panasonic.com där fick jag hjälp utan kvtton med min H-16kjell Helt otroligt egentligen Kjell, måste väl ha varit ett olycksfall i arbetet i den allmänna förvirringen i början av H16 eller?? Mvh Raffen. Nej då raffen det var i våras 2008 inte i början av H-16 och jag har monterat pumpen själv det var inget tjafs över detfick även fläkt motorn bytt på källarpumpen av H-16 supportäven den självmonterad kjellHej Kjell! Ja jag misstror dig inte på något sätt Kjell, utan jag bara gratulerar dig givetsvis till denna förmån du fick. Men jag tycker ändå att det är väldigt märkligt alltså, för finns det inget kvitto eller annat dokument som styrker var man har inköpt eller fått pumpen ifrån, så existerar den ju inte överhuvudtaget, alt kanske den är stulen ju. Så därför så tror jag inte att det här går för sig om det är frågan om en normal hantering i dylikt ärende. Mvh Raffen.
hur gammla var dina pumpar ? körde dom 5år vad ville dom veta och hur snabbt fick du hjälp är det nått jag behöver tänka på???
jag kontaktade h16 om mitt lager ljud i pumpen på övervåningen och fick sist till svar*******************************************Hej Fredrik,Vi behöver veta när den är köpt och var den är köpt.Samt har du kontaktat din återförsäljare om detta?Med vänlig hälsningH-16-support*********************************************så då trodde jag att jag var körd och tänkte byta lagren självmen h16 blir ju jobbigare att fixa självdom fick i mitt första mail serienummer på pumpen docmvhfredde