0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Finns det nån inställning på 1215 så att man bara låter VP gå hela tiden vid kall väderlek utan att TS gå in? Ts ska gå in om VP:n stannar av ng anledning.
Citat från: ingo skrivet 08 februari 2005, 09:34:30Finns det nån inställning på 1215 så att man bara låter VP gå hela tiden vid kall väderlek utan att TS gå in? Ts ska gå in om VP:n stannar av ng anledning.TS sköter även legionellaskyddet så stäng inte av detta
Citat från: Carl N skrivet 08 februari 2005, 10:09:52Citat från: ingo skrivet 08 februari 2005, 09:34:30Finns det nån inställning på 1215 så att man bara låter VP gå hela tiden vid kall väderlek utan att TS gå in? Ts ska gå in om VP:n stannar av ng anledning.TS sköter även legionellaskyddet så stäng inte av detta Vill påstå att det spelar ingen roll om du kör driftläget "utan TS" för om Legionellaskyddet e inkopplat så kommer elpartonen hoppa in iaf för att hjälpa upp tempen i beredaren.
Vill påstå att det spelar ingen roll om du kör driftläget "utan TS" för om Legionellaskyddet e inkopplat så kommer elpartonen hoppa in iaf för att hjälpa upp tempen i beredaren.
Jag kör med grundinställning 0 1 2 vilket betyder, att tillskott ej är aktiverat, legionella höjning aktiverad.
Citat från: Rickard skrivet 09 februari 2005, 07:33:51Jag kör med grundinställning 0 1 2 vilket betyder, att tillskott ej är aktiverat, legionella höjning aktiverad.Vad är detta för inställning?? 0 1 2, tillskott ej aktiverat???Det var ju det jag frågade om.