0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
studsHej jag har 1 1/2 plans med källare och ska installera en pump då jag har direkt el.Nu är det så att min svärmor har erbjudit sig att betala för den då hon också ska köpa en. Hon har fåt ett bra pris på daikin och panasonics sverige pump. Jag undrar är daikin något att ha jag hittar inga tester på den och inte hört särskilt mycket.Priset bryr jag mig inte om bara den är bra och spar in pengar och kvalite.
studsTack men varför finns det så lite tester om dem jemfört med panasonic-mitsubichi-ivt-sanjo och alla andra märken?
Citat från: Iglo skrivet 22 september 2008, 14:38:10 studsTack men varför finns det så lite tester om dem jemfört med panasonic-mitsubichi-ivt-sanjo och alla andra märken?Daikin är ju inte ett av de större värmepumpsfabrikaten på marknaden precis, Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 22 september 2008, 14:47:42Citat från: Iglo skrivet 22 september 2008, 14:38:10 studsTack men varför finns det så lite tester om dem jemfört med panasonic-mitsubichi-ivt-sanjo och alla andra märken?Daikin är ju inte ett av de större värmepumpsfabrikaten på marknaden precis, Mvh Raffen. Hmm...på svenska marknaden kanske.......annars är (om jag minns rätt) Daikin industries ltd världens största kyl/värmepumpstillverkare.mvh. ACE
Citat från: ace skrivet 22 september 2008, 16:18:42Citat från: Raffen skrivet 22 september 2008, 14:47:42Citat från: Iglo skrivet 22 september 2008, 14:38:10 studsTack men varför finns det så lite tester om dem jemfört med panasonic-mitsubichi-ivt-sanjo och alla andra märken?Daikin är ju inte ett av de större värmepumpsfabrikaten på marknaden precis, Mvh Raffen. Hmm...på svenska marknaden kanske.......annars är (om jag minns rätt) Daikin industries ltd världens största kyl/värmepumpstillverkare.mvh. ACEHej Ace! Ja du har ju helt rätt i detta ju, Daikin är ingen liten aktör ute på på den stora världsmarknaden utan snarare en av de största ja, och givetsvis så menade jag den svenska marknaden när jag skrev om Daikin till Iglo. För på den svenska marknaden så tycker jag faktiskt att det är ovanligt tyst, och att man håller en ovanligt låg profil vad det gäller marknadsföring och annonsering av Daikinpumparna, vilket jag tycker är riktigt synd på ett så bra pumpfabrikat. Mvh Raffen.
Citat från: ace skrivet 22 september 2008, 16:18:42Citat från: Raffen skrivet 22 september 2008, 14:47:42Citat från: Iglo skrivet 22 september 2008, 14:38:10 studsTack men varför finns det så lite tester om dem jämfört med panasonic-mitsubichi-ivt-sanjo och alla andra märken?Daikin är ju inte ett av de större värmepumpsfabrikaten på marknaden precis, Mvh Raffen. Hmm...på svenska marknaden kanske.......annars är (om jag minns rätt) Daikin industries ltd världens största kyl/värmepumpstillverkare.mvh. ACEHej Ace! Ja du har ju helt rätt i detta ju, Daikin är ingen liten aktör ute på på den stora världsmarknaden utan snarare en av de största ja, och givetvis så menade jag den svenska marknaden när jag skrev om Daikin till Iglo. För på den svenska marknaden så tycker jag faktiskt att det är ovanligt tyst, och att man håller en ovanligt låg profil vad det gäller marknadsföring och annonsering av Daikinpumparna, vilket jag tycker är riktigt synd på ett så bra pumpfabrikat. Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 22 september 2008, 14:47:42Citat från: Iglo skrivet 22 september 2008, 14:38:10 studsTack men varför finns det så lite tester om dem jämfört med panasonic-mitsubichi-ivt-sanjo och alla andra märken?Daikin är ju inte ett av de större värmepumpsfabrikaten på marknaden precis, Mvh Raffen. Hmm...på svenska marknaden kanske.......annars är (om jag minns rätt) Daikin industries ltd världens största kyl/värmepumpstillverkare.mvh. ACE
Citat från: Iglo skrivet 22 september 2008, 14:38:10 studsTack men varför finns det så lite tester om dem jämfört med panasonic-mitsubichi-ivt-sanjo och alla andra märken?Daikin är ju inte ett av de större värmepumpsfabrikaten på marknaden precis, Mvh Raffen.
studsTack men varför finns det så lite tester om dem jämfört med panasonic-mitsubichi-ivt-sanjo och alla andra märken?