0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej.i stort sett inget !!parametrar för avfrostning .annars bara priset.krister
Citat från: greven1 skrivet 26 augusti 2008, 23:11:36hej.i stort sett inget !!parametrar för avfrostning .annars bara priset.kristerKrister, här är ett gammalt härligt citat ThumbsupJag får helt klart för mig att FOMA:s egna parametrar för avfrostningen aldrig blev riktigt bra. Vet du vad som styr avfrostningsprogrammet? Är det typ ett PROM eller nått som går att byta ut enkelt och prova en av dina finfina EC chipp med fungerande parametrar? Jag frågar och frågar efter om det är nån som har liknande problem, men det verkar va bara jag med min FOMA AW 6200 som inte riktigt får avfrostningen att fungera riktigt bra. Den förlänger inte avfrostningsintervallet oavsett hur torrt det är ute verkar det som.. Helskummt! Känner en som har en lika FOMA utedel som min till sin L/L pump, och den vägrar också förlänga tiderna och är jätteseg på att avfrosta även den.Ha de bra!-Johnny
hej.joo det kommer nya e prom !! för tilfället har jag slut. de jag fick har jag bytt i de maskiner som vi fixade här i min verkstad.krister