0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har en godkänd box så jag får ta o ringa till viasat o höra med dom
HejFrågan är ju fortfarande om det går att se TV6 gratis via parabol. Om jag har en godkänd box från Viasat, men inte betalar för ett kort och inte för något abonemang, kan jag då få TV6 aktiverad om jag ringer Viasat?Om jag drar ur kortet på min mottagare kan jag inte se någonting. Måste jag ha ett fungerande kort eller ett abonemang, så är det ju inte helt gratis.//Ronnie
Citat från: Hansson skrivet 18 maj 2008, 18:58:51Jag har en godkänd box så jag får ta o ringa till viasat o höra med domTjenare Hansson! Ja annars är det ju bara att köpa en vanlig billig digitalbox för ett par hundralappar eller knappt det, de kan det ju vara värt alltså.Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 18 maj 2008, 23:35:06Citat från: Hansson skrivet 18 maj 2008, 18:58:51Jag har en godkänd box så jag får ta o ringa till viasat o höra med domTjenare Hansson! Ja annars är det ju bara att köpa en vanlig billig digitalbox för ett par hundralappar eller knappt det, de kan det ju vara värt alltså.Mvh Raffen.Jo men jag har dragit ner anntenen.Har bara parabol
Jag ringde Viasat och dom hjälpte mig med att ställa in boxen och aktivera den ThumbsupSå nu har man tv6 oxå
Citat från: Hansson skrivet 19 maj 2008, 13:55:36Jag ringde Viasat och dom hjälpte mig med att ställa in boxen och aktivera den ThumbsupSå nu har man tv6 oxåTjenare Hansson! Man får väl bara gratulera dig då Thumbsup Då kan du ju se en hel del bra fotboll och Formel 1 bl.a i fortsättningen ju.Mvh Raffen.