0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag som nu då är Finländare såg Matchen i finsk TV . Hade nog ändå gärna sett den nästan hellre i svensk TV istället . Men i vilken kanal sändes den där då ? Jag liksom hittade den inte där ! Förvisso på Viasat Sport 1 stod det i programguiden att det finns där , men svart i rutan ändå . Kanske inte sändningstillstånd här ? V
Citat från: rollster skrivet 18 maj 2008, 00:11:16Jag som nu då är Finländare såg Matchen i finsk TV . Hade nog ändå gärna sett den nästan hellre i svensk TV istället . Men i vilken kanal sändes den där då ? Jag liksom hittade den inte där ! Förvisso på Viasat Sport 1 stod det i programguiden att det finns där , men svart i rutan ändå . Kanske inte sändningstillstånd här ? VTjenare Rollster! VM-hockyen sänds i TV 6:ans kanal i Sverige, liksom Formel 1. Mvh Raffen.
Kan man se tv6 gratis med satelit?
Ja, man kan se gratis via satelit. Jag har en viasatbox och ringde till viasat, dom aktiverade gratiskanalerna till mitt box-id(1, 2, 24, 4, 6 barnkanalen), utan kort.
Citat från: Hansson skrivet 18 maj 2008, 10:31:44Kan man se tv6 gratis med satelit?Hej Hansson! Jodå Boek har ju helt rätt, TV6 ingår i det fria marksända nätet så det är helt gratis om man nu råkar ha en vanlig box utan kort.Mvh Raffen.