0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Lycka till.(Du skulle köpt en sorbtionsavfuktare)
Hej Dirk DigglerKan med egen erfarenhet av ozonbehandling säga att ozonet är endast en "luksanerande". åtgärd.Har man en lukt som har pågått en massa år och trängt in i material i huset mm så kommer inte ozonet att ta bort allt.Avfuktning undertrycksventilationer mm gör att lukten avstannar men att få bort all lukt är näst intill omöjligt utan att byta ut luktsmittat material.Vill inte vara negativ men jag har själv kämpat med luktproblem i snart 1,5år.Lycka till!!!!!
HejDet låter bra men du ska tänka på en sak.Luktar det under golvmattan så betyder det att golvet varigt fuktbelastat och en sådan lukt går inte att få bort helt med ozon.Om du kan leva med en svag lukt så ozonbehandlar du och byter golvbeläggning men ska lukten bort helt så finns det endast en utväg.Riv bort innergolvet byt ut det samt isolering i med nytt material sedan monteras ex avfuktare.Naturligtvis måste du göra som du själv vill men jag säger som det är pga att jag själv har testat massa olika lösningar utan nämnvärt resultat.Fortsätt att skriva hur det gårMvh Proson