0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vet ej om det är någon som tippsat om Ventilationsutveckling som säljer Ras 10 GKVP-E för 12.990:-Inklusive moms och standardinstallation å 5 år,gäller denna och hela nästa vecka enligt dom!Kan det vara något att köpa eller är det en gammal pump som säljs ut?Vill gärna få svar av någon här som vet vilket!
Tack RAFFEN! När jag ringde i dag till dom så fanns det tydligen sådana kvar,och tydligen så kunde man få den monterad i hela landet.Jag skulle ha min i Dalarna men annonsen var i lokaltidningen här utanför stockholm.Den duger kanske då om man ser till priset?Hemma har jag ju en Sanyo som inte behöver anstränga sig så mycket för att värma vårt hus.Passar modellen i norra Dalarna tro? Erfarenheter?
Klarläggande angående Ventilationsutvecklings TOSHIBA RAS B10 GKVP-E.Jag vart lite orolig då jag läste orderbekräftelsen där det står restid transport 2 tim bil 50 km.Men enligt Björn Remell på Täbykontoret utgår man från närmaste samarbetspartner,tex,Malmö ,Göteborg osv.Man vart lite orolig då min pump skulle monteras i Orsa och montören kom från någonstans nere i landet!Erbjudandet har bara gått ut i tidningen här i Stockholmstrakten men gäller tydligen i hela landet veckan ut.
Nej räkningen har jag redan fått hem till mig.Det var bara att det stod att den skulle var betald inom tio dagar,men när jag frågade så var det efter att den var monterad som man har tio dagar på sig att betala.