0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har fått glutta i en Thermia online, så jag har fått se hur det ser ut.Men det är bara inne-temp och önskad inne-temp som visas med 1st decimal. Ute tempen är utan decimaler...
Jag har Thermia online men tycker den är rätt kass, det man kan använda den till är ju i princip att öka temperaturen om man har varit på semester.Trendloggarna suger dålig upplösning, går ej att kombinera flera trender på en bild när man ändrar tidsskala från tex vecka till månad så ändras trendens startdatum. Thermia vägrar att låta en komma åt servicemenyn utan hävdar att det endast är för installatörer, detta gör att man t.ex inte kan sätta på varmvattnet som jag normalt stänger då jag åker bort på servicemenyn vid pumpen som installatören visat hur man använder (var är logiken i detta).Den som har mest glädje av den är installatören under garantiperioden som inte behöver åka ut för att kolla den men det är jag som får betala.Klart ogenomtänkt och användarovänligt --/Nä det är inget som jag tycker det är värt att betala för iallafall.
Jag har Thermia online men tycker den är rätt kass, det man kan använda den till är ju i princip att öka temperaturen om man har varit på semester.Trendloggarna suger dålig upplösning, går ej att kombinera flera trender på en bild när man ändrar tidsskala från tex vecka till månad så ändras trendens startdatum.
för enkel hetens skull så skriver jag resten av mitt svar med att du kan se allt på thermia online som du kan se framför värmepumpen under informations menyn.// Thermia Support