0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Fast kör man som en biltjuv så kanske det är bättre utan reklam
hej har en lite klurig fråga eller undran men jädrigt intressant säg att man startar en firma...som har många bilar å kör mycket =syns mycket ute på jobbentror ni man "tjänar" igen kostnaden för att sätta upp företagets logga å adress på bilarna som vi använder....med att "tjäna igen" menar jag att man får in några fler jobb på dekaltrimmningen för att man syns å att folk ser vad man har för tele nr å www adresskostnaden för trimmningen å reklamen är marginell typ 200 kr per biljag har en bestämd åsikt om svaret ,,,,,men vill gärna höra vad andra tror eller vet i detta fallet
hej vi röjer skog å planterar skog = skogsvårds företag
Citat från: utopiazz skrivet 13 februari 2008, 22:28:13Fast kör man som en biltjuv så kanske det är bättre utan reklam hmm kan ju va sant....fast det får man ändå höra utan reklam..reg nr är ju inte hemligt jag är av den åsikten att genererar "reklamen" på bilen in ett jobb per år har den betalt sigsen att firman syns å att folk vet om att man existerar är en trevlig bieffektkommer även att trycka upp nån fet banner som hängs upp i nått träd så dom ser vem som gör jobbet + en liten hög med visitkort har vare med flera x om att folk kommer å tittar på då man jobbar ,å frågar för vem eller vilka vi jobbar för.en sån gång är det väldigt lätt att räcka över ett litet kort,i stället för att stå å dra en lång historia om vem man är å vad vi gör ,å sen ser det lite profsigare ut så perssonligen tror jag att det är väl investerade pengar