0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har Håller med Mike och Messer att det börjar bli dyrt med alla reparationer på min Toyota Linea Sol Års modell 2000.Under dom 8 åren har jag bytt vindrutetorkarna 2 gånger och förra året bytte jag H7 lampan på vänster fram.Nu i år så har H7 på höger sidan slocknat och jag fick ge nästan 80 kr för den.....faaan börjar bli dyrt nu.Kan bara inte fatta varför Toyota är bland dom bästa varje år hos bilprovningen.
Hittade tyska bilprovningens statistik för 2008, Toyota har tappat en del helt klart:http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild-tuev-report-2008-vozy-stari-2-3-roky-lidove-mazdy-momentalne-vladnou.html
Facit får jag i morgon bitti när Bilprovningen har besiktat min Prius -04 för första gången.Förbrukningen ligger förresten på 5,2 l/100km i snitt sedan första tankningen. Thumbsup
köp en riktig hissingetraktor (940) så är det bara att köra och tanka. Skulle den gå sönder så kostar reservdelar inte många kronor. Men nackdelen är att den ful som fan och drar 1 liter milen men dålig kvalite är det inte! Thumbsup
Citat från: FRJO skrivet 03 februari 2008, 22:28:59köp en riktig hissingetraktor (940) så är det bara att köra och tanka. Skulle den gå sönder så kostar reservdelar inte många kronor. Men nackdelen är att den ful som fan och drar 1 liter milen men dålig kvalite är det inte! ThumbsupDessutom är den lite roligare att köra på hala vintervägar än alla tråkiga understyrda framhjulsdrivna bilar.
Citat från: Carl N skrivet 04 februari 2008, 07:39:04Citat från: FRJO skrivet 03 februari 2008, 22:28:59köp en riktig hissingetraktor (940) så är det bara att köra och tanka. Skulle den gå sönder så kostar reservdelar inte många kronor. Men nackdelen är att den ful som fan och drar 1 liter milen men dålig kvalite är det inte! ThumbsupDessutom är den lite roligare att köra på hala vintervägar än alla tråkiga understyrda framhjulsdrivna bilar. Just det ja, körglädjen är ju absolut dessa bilars starka sida.